התחברות
הרשמה
זה הגיוני שאבא קורא לילדים שלו "גורים שלי"?
1 באוגוסט 2018, 07:49
אבא
3 תשובות
כן, אבל מוזר באופן לא קיצוני, מוזר באופן מעניין.
מאוד נחמד.
פ
פרקליט הפנטזיה
הגיוני
נ
נֹועָה❤
חח כן אבל מוזר
K
Keep_calm
באותו הנושא:
הגיוני שאבא שלי לא מרשה לי לעבוד במקדונלדס כי יש שם ערבים?
הגיוני שאבא שלי אמר
זה בכלל הגיוני ובסדר שאבא שלי לא זוכר /יודע איזה כיתה אני עולה-_-?!?
איך קוראים לסרט שואה שאבא אומר לילד שלו שהכל משחק?
איך זה הגיוני שאבא שלי עשה 15 שיעורים ואז הגישו אותו לטסט?
זה הגיוני שאבא שלי דיבר לידי בטלפון בזמן שישנתי ומה שהוא אמר נכנס לי לחלום?
הגיוני שנפגעתי בטירוף מזה שאבא שלי אמר לי שהמכנסיים שלי כמו תחתונים?
זה הגיוני שאבא שלי נולד במרוקו והוא ג'ינג'י שנראה יותר רוסי מהרוסים בעצמם?
אם לילדים שאבא שלהם מת קוראים יתומים אז איך קוראים לרבא שהילדים שלו מתו?
הגיוני שזה גורם לי להרגיש רע עם עצמי??
איך יכול להיות שחתולה מכוערת הולידה גורים יפים? איך זה הגיוני?