29 תשובות
אני אבל אז יהיה לי רק מאה שקל
חח יהיו פה מיליון אנשים 24/7
וואי כל כך אני .
תמיד אמרתי שכדאי.
שואל השאלה:
נגיד כל 50 פרחים זה שקל אחד
אנונימי
מה זה שווה? ^
לגמרי בעד.
Aro
זורם .
זה אחלה לגמרי, אבל חבל להפוך כל דבר לכסף. לאנשים יהיה מניע לענות על תשובות וזה כבר לא שווה
דחוף
ואיפה יקחו את כל הכסף?
התכוונת אולי כל פרח שקל
שואל השאלה:
בעצם לא נראה לי שאנשים אחר כך יביאו פרחים
אנונימי
בעד
סעמק יש לי שתי שקל
אני חושבת שמה שיפה באתר הזה שאנשים אשכרה באים במטרה לעזור לאחר ללא תמורה. כי תכלס מה פרח באמת נותן לנו?
אז אני נגד זה
ואז לא יהיה טעם לאתר. אף אחד לא יעזור באמת.
חח למה נראלך שיביאו פרחים? ולמשל יש כאלה שיש להם מלא משתמשים אז הם בטח ינצלו את זה
אנונימית
ואי כן אני נואשת לכסף
בשמחה ובששון.
ואי רעיון טוב
רק מי יביא לנו את הכסף?
אמןן
אמן.. חח . זה בחים לא נראלי יקרה
ולמה שאנשים יתנו את פרחים ?
.xo
הלוואי ככה גם אנשים היו יותר עוזרים