5 תשובות
לי יש וזה כואב רק לדקה!
עשיתי עגיל באף וזה ממש כאב של שתי שניות, זה שווה את זה מאמי (:
עשיתי איזה שלוש פעמים כי נסתם לי כל פעם וזה ממש לא כאב לי..
אבל אם כאב לך באוזן אז נראה לי שכן יכאב לך באף..
אבל אם כאב לך באוזן אז נראה לי שכן יכאב לך באף..
אממ תלוי במה את עושה..
יש את האקדח שזה 10 שקל עד 15 וזה עם עגיל שיש באוזן וזה כואב רצח!..
יש את השדחן שזה 35 שקל עד 40 שזה כואב אבל ממש בקטנה וזה עם עגיל מצופה זהב אמיתי
ויש את ה 80 שקל שזה בסטודיו וזה מבוטח לילדים זה עם עגיל סיליקון שזה הכי עדיף כל בעגיל מתכת או זהב אז הבשר נקלע בפניםוזה כואב שהוא נקלע..
אז עדיף את ה-80 ש"ח..
תקבעי תור בסטודיו!
יש את האקדח שזה 10 שקל עד 15 וזה עם עגיל שיש באוזן וזה כואב רצח!..
יש את השדחן שזה 35 שקל עד 40 שזה כואב אבל ממש בקטנה וזה עם עגיל מצופה זהב אמיתי
ויש את ה 80 שקל שזה בסטודיו וזה מבוטח לילדים זה עם עגיל סיליקון שזה הכי עדיף כל בעגיל מתכת או זהב אז הבשר נקלע בפניםוזה כואב שהוא נקלע..
אז עדיף את ה-80 ש"ח..
תקבעי תור בסטודיו!