6 תשובות
כי את חלק מהבנות האלו?
תתחילי להאמין בעצמך ולפתח ביטחון. מחשבות שליליות כאלו על עצמך לא יועילו בשום דבר.
תאהבי את עצמך ותסמכי על הכישורים שלך, כל בן אדם שווה ומיוחד בדרך שלו.
אל תשללי הכל עכשיו.
שואל השאלה:
אז זהו אני לא רוצה להיות חלק מהבנות האלה, בהתחלה אני מתאהבת בהם ואז אני קולטת שאני לא היחידה ואז אנחנו הופכים להיות ידידים טובים ואני מתעצבנת כי אין שום סיכוי מפה לשם הם הופכים להיות ידידים הכי טובים שלי ואני לא מבינה איך זה קורה. כל פעם אותו סרט
אנונימית
וועליה אז אולי במקום לנסות להיות ידידה של אחת מהם תנסי להיכנס איתו לקשר?
וואי זה קורה לי גם.אני מתחברת אליהם ואנחנו הופכים להיות חברים ממש טובים ומדברים על הכל ז אני עוד חושבת שיש קצת סיכוי בנינו, ואז מגיע החלק שמדברים על הקראשים ואני מגלה שהם אוהבים את החברה הכי טובה שלי. כי היא אחת היפות באמת. :(
שואל השאלה:
שלחתי לך פרטי
אנונימית