8 תשובות
תתבגר, פשוט תחביא את זה
אנונימי
על זה אתה שונא אותו?
יכול להיות לכם זמן איכות ביחד
יכול להיות לכם זמן איכות ביחד
שואל השאלה:
תתבגר? רציני כאילו? בו נראה איך תיד אם תוציא מהסכף שלך. ואז יאכלו לך הכל ולא תאכל מזה בכלל. למרות שיום לפני אומרים לך שלא יאכלו
תתבגר? רציני כאילו? בו נראה איך תיד אם תוציא מהסכף שלך. ואז יאכלו לך הכל ולא תאכל מזה בכלל. למרות שיום לפני אומרים לך שלא יאכלו
אנונימית
תחביא את זה בחדר
תספר לאמא שלך
אם הבעיה היחידה שלך בחיים זה שאוכלים לך אוכל אז באמת אתה צריך להתבגר ולהתעורר כי זה שטויות ביחס למה שאנשים אחרים עוברים
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי. הבנתי שאתה אותו 1 שמנסה להראות כאילו מלא מסכימים איתך. אין צורך להמשיך
אנונימי. הבנתי שאתה אותו 1 שמנסה להראות כאילו מלא מסכימים איתך. אין צורך להמשיך
אנונימית
למה אתה משווה את זה לבעיות של אנשים אחרים אנונימי? לכל אחד יש בעיות משלו, לא צריך להשוות בעיה אחת ביחס לשנייה, כי תמיד יש מישהו שיש לו צרות גדולות יותר אבל זה לא העניין.
את ממש מזכירה לי את אחותי ואבא שלי, הוא פשוט מחסל לה את האוכל שהיא קונה. היא הגיעה למצב שהיא מחביאה בתוך איזה מגירה שלא משתמשים בה במקרר. כשאני רוצה להחביא משהו מתוק/טעים, אני מחביא אותו בתוך שקית גזרים ואף אחד לא מתקרב.
את ממש מזכירה לי את אחותי ואבא שלי, הוא פשוט מחסל לה את האוכל שהיא קונה. היא הגיעה למצב שהיא מחביאה בתוך איזה מגירה שלא משתמשים בה במקרר. כשאני רוצה להחביא משהו מתוק/טעים, אני מחביא אותו בתוך שקית גזרים ואף אחד לא מתקרב.
אנונימי
באותו הנושא: