12 תשובות
כ ן
לא חושבת שכולם. אבל כן רובם
רק את
אנונימית
לא רק אתה...
אני חושבת כמוך
כן איכס כולם גרועים וחיים בסרט
לא רק את אבל אני לא מסכימה
רוב קהילתה היוטיוב פונה גם לקהל הצעיר יותר כי הם בעיקר אלו שרואים יוטיוב, אין מה לעשות, זה מה שמרוויח להם כסף :\
מסכימה לגבי רוב היוטיוברים שאני חושבת שאת מדברת עליהם, אבל יש כמה יוצאי דופן (sugar zaza)
יש בקהילה הישראלית טובים רק שלא נותנים להם במה ואין להם מספיק צפיות ואני מכירה כאלה אישית. ויש את רועי כפרי ושוגר זאזא
אנונימית
הרוב חיים בסרט
מסכימה
באותו הנושא: