9 תשובות
גם אני. היא מקסימה
כן אפשר לקחת מימנה דוגמה
אני פחות אוהבת את ההתנהגות שלה(מדברת על דברים מגעילים ולא נשיים)
אנונימית
אני גם חושבת היא ממש חמודה
גמאני, אני ממש אוהבת אותה
היא סבבה בעיניי
היא בסדר. אני פחות מתחברת.
כן וואו
אף אחד לא מושלם.... היא כן מתוקה אבל לא מעריכה מספיק את הצופים שלה. אני שמה לב לזה כי כל פעם שהיא אומרת תודה זה באותן מילים ואותו טון.
באותו הנושא: