6 תשובות
שהיא מעדיפה את השקט שלה והלבד
היי כמוני רק בכיתה
או שהיא מכסנה ואין לה חברים.
או שהיא שקטה וזה מה שהיא אוהבת לעשות.
או שהיא עצובה (כי אני כשאני עצובה או כועסת אז פשוט שומעת מוזיקה)
או שהיא שקטה וזה מה שהיא אוהבת לעשות.
או שהיא עצובה (כי אני כשאני עצובה או כועסת אז פשוט שומעת מוזיקה)
הייתי שואלת את עצמי למה על הספסל ולא בכיתה במזגן
הייתי רוצה לדעת מה היא שומעת
שהיא הנפש התאומה שלי כי גם אני הרבה פעמים ככה
באותו הנושא: