8 תשובות
וזה רע שיש בנות ?
מסכימה לגמרי
לא מפריע לי
שואל השאלה:
כי את בת
כי את בת
הנה בן ניצב לשירותכם, חח סתם.. זו שאלה מוזרה..
אני חושב שגם אם היו פה יותר בנים, הם כמעט ולא היו מתעסקים פה בשאלות אלא בעיקר בחברים לעט ובלשלוח הודעות...(כמו מה שקורה עם אחוז דיי גבוה מהבנים עכשיו.)
מסכימה
אני בן מה את רוצה?
באותו הנושא: