7 תשובות
מה שאת מרגישה
תנשקי אותו את.
הוא כנראה מחכה שזה יבוא מימך
יאאלה לכי על זה
אתם מכירים רק שבוע וכבר התאהבתם? לא רגיל הייתי אומרת,
בכל מקרה זה תמיד בסדר ליזום אם הרצון הוא הדדי.
אם יש רגע מתאים לכי על זה
בהתחלה ממנו
כשהוא אמר בא לי לנשק אותך היית צריכה לעשות את זה.
עכשיו לדעתי כדאי לך לחכות שזה יבוא ממנו כי זה יבוא
אנונימית
באותו הנושא: