11 תשובות
מי אמר שלבנות לא אכפת? אחותי כל היום חופרת על הגובה שלה ועל כמה שהיא נמוכה בגיל 18
לבנות כן אכפת, אני שומעת נמוכות מתלוננות כל הזמן.
זה באמת לא קובע, אבל קל לאנשים להתרכז במראה החיצוני בגלל שהוא נראה לעין.
אנונימית
לבנות אכפת מהגובה שלהן
שואל השאלה:
לבנות פחות אכפת מהגובה..
אנונימית
שואל השאלה:
בנים רוצים להתאבד בגלל שהם נמוכים (רציני. ראיתי שאלה כזאת)
אנונימית
כי לבנות נורא אכפת מגובה של בנים, ולבנים לא ככ משנה
כי מה לעשות שלגברים פחות חשוב הגובה של הבת ורוב הבנות רוצות גבר גבוה(סטטיסטית)
רק בנות לא הבינו שבנים לא אוהבים גבוהות (1,70+)
אחי אתה מדבר מה זנ שטיות חותם
שמע אחותי בת 17 כל היום מזיינת תשכל ושואלת את כל הבית אני יגבה? אני יגבה? וכאלה היא די נמוכה
אני בת ולי אכפת
אם לבנות לא אכפת מהגובה אז למה נועדו נעלי עקב?,למזלי לא חוויתי את זה אבל אחותי אומרת שזה כואב רצח
ולבנים יותר אכפת כי בדרך כלל בנות מעדיפות להיות עם מישהו שגבוה מהן אז גם בגלל זה וגם כי יותר כיף(לדעתי) להיות גבוה
אם העלבתי נמוכים אז סליחה מראש
אנונימי