2 תשובות
לנשום עמוק ולהירגע.
לדעת שגם אם את עושה טעויות זה לא נורא כי אף אחד לא נוהג מושלם , לכן תמיד לשאול את המורה דברים ולבדוק איתו אם יש דברים שאת צריכה ליישם . אל תדאגי בסופו של דבר כולם לומדים צריך רק אימון ,גם לי קרה אותו הדבר (: הרבה בהצלחה .
באותו הנושא: