4 תשובות
לשלון לו הודעה.פשוט חד וחלק,יכוך להיות שהוא גם חושב עלייך,תנסי מה אכךת לך
שואל השאלה:
הוא לא שלח לי הודעה ביום הולדת שלי ואמר שיזכור
הוא בטח שכח אותי כבר
אנונימית
אני בטוחה שהוא לא שכח,יכול להיות שיש לו משהו או קרה לו..
תשלחי לו הודעה,ואם תרצי לבפר לי איך היה אני פה:)
זה בסדר גם אם התרחקתם וקצת שכחתם זה את זה. להתקרב לוקח זמן, אבל זה מתחיל ממשהו קטן. שלחי הודעה, תגידי שנזכרת בו, ותשאלי איך איתו