11 תשובות
לקחת כדור
כדור קל בטן
או נורופן
או נורופן
תקחי כדור ולכי לנוח
תקחי כדור ותנוחי
את יכולה לנסות להניח בקבוק מים חמים על הבטן התחתונה איפה שכואב. כדור יעזור לך אם אכלת לפני כן... תרגישי טוב!
שואל השאלה:
לא אכלתי הבוקר... הבחילה חזקה יותר
לא אכלתי הבוקר... הבחילה חזקה יותר
אנונימית
תתחילי בבקבוק מים כדי לשתות קצת, שלא תתייבשי ותרגישי רע יותר. ותניחי בקבוק מים חמים על הבטן
שואל השאלה:
תודה רבה לך!:)
וואט?! מה הקשר מינוס?
תודה רבה לך!:)
וואט?! מה הקשר מינוס?
אנונימית
מוזמנת לכתוב לי ולעדכן איך את!
כדאי לך לאכול קצת משהו מומלץ לא מתוק במיוחד שיש לך בחילה ,קחי כדור ממליצה לך על נירוסין או אדקס או מה שעוזר לך ,אם את נגד כדורים אז קחי תרופה של אקמול ,תתקלחי קצת עם מים חמים תדליקי לך מזגן ותלכי לנוח
איך את מרגישה?
באותו הנושא: