29 תשובות
אף אחד.
אנונימית
15
4
שואל השאלה:
ומהרשימה מי השלוש שאתם הכי אוהבים
שלוש להקות מהרשימה שהן גם השלוש שאני הכי אוהבת מהרשימה חח
מכירה את
milky chance
coldplay
lukas graham
twenty one pilots
imagine dragons
gnash

את כל השאר לא
3 הכי אהובים טופ ואנס ג'וי ודה נייבורהוד
6
הייתי בהופעה של alt-j מושלמיםם
מכירה 7
אוהבת מאוד את הנייברהוד, לונד, ומילקי צאנס
האהובים
coldpaly
lund
kodaline
21 pilots
imagine dragons
the neighborhood
והשלוש שאני הכי אוהב זה:
קולדפליי
the lumineers
seafret