7 תשובות
זה נכון כל כך
זו תמיד הייתה סדרה חרא
אבל איפה השאלה
כבר ב2017 זה התחיל להתדרדר
למה את מופתעת
כן.. כבר לא מעניין לצפות בזה..
זה ממזמן הדרדר עוד שבאים לשם כדי להתפרסם ולא בשביל החוויה
במסע קיץ אף אחד לא זוכר איזה אנשים היו שם עכשיו? בבנים והבנות? עמודי מעריצים
את כל העונות הקודמות ראיתי, הייתי שרופה על זה ממש והייתי עושה עמודי מעריצים וכו'.
השנה כשזה התחיל ראיתי את הפרסומות וחשבתי לעצמי:'' למה לעזאזל אני צריכה לראות את זה?''
ורק השנה לא ראיתי, אז כן אני מסכימה איתך