התחברות
הרשמה
שמכינים מרק איטריות צריך לכסות עם מכסה ?
20 באוגוסט 2018, 03:51
מרקים
2 תשובות
כשזה מגיע לרתיחה כן, אבל רק חצי לכסות
H
Hela
עדיף לכסות כדי לא לאבד נוזלים מהמרק.
~
~Natalie~
באותו הנושא:
נכון שמכינים איטריות אז שמים משהו עם עוף, אז איך קוראים לזה?
איך מכינים איטריות
האם סיר חמין בתוך תנור אפייה ב- 100 מעלות ולא בפלטה שבת יש לכסות במכסה?
יש לי חור בטייץ (הוא נקרע לי עכשיו וזה באזור שהתחתונים מכסות)
מה זה שונה אוזניות שהן גדולות יעני מכסות את כל האוזן או אלה שנכנסות לתוך האוזן?
כיוסי תבשיל בתנור - אני מכינה תבשיל בתנור, אני צריכה לכסות מלמעלה את התבנית בנייר כסף, אני מעדיפה לא להישתמש בנייר כסף, האם אפשרי לכסות מעל עם נייר אפייה?
הסיבה שערביות מכסות את הפנים - למה יש ערביות שמכסות את כל הפנים? ואם יש ערביות שמכסות אז למה לא כל הערביות עושות את זה?
כיסוי התבנית של תפוחי אדמה בתנור - אני מכינה תפוחי אדמה ברוטב שמנת בתנור. האם צריך לכסות את התבנית בנייר כסף או לא?
איך מכינים אטריות שעועית?
מכינים פתיתים עם מכסה או בלי?
אמא שלי הכינה לי מרק אטריות והיא שמה יותר מדי פטרוזיליה ויש טעם חזק של הפטרוזיליה, מה לעשות?