7 תשובות
לא כזה אהבתי
ואוו אני אוהבת אותו נורא
זה הטעם שלי במוסיקה. אחד לאחד.
חרשתי על השיר הזה לפני חודש !!
we are audio
we are audio
דגל פאנסקסואלי!
ממש יפה לדעתי
באותו הנושא: