7 תשובות
לא כזה אהבתי
ואוו אני אוהבת אותו נורא
זה הטעם שלי במוסיקה. אחד לאחד.
חרשתי על השיר הזה לפני חודש !!
we are audio
דגל פאנסקסואלי!
ממש יפה לדעתי