7 תשובות
אני א אתערב להם בחיים אבל מבחינתי זה צעיר מדי
שזה מוקדם מדי בשביל להתחיל עם זה. לא יותר מזה
מוקדם מידי
אבל זאת ההחלטה שלהם והחיים שלהם
אבל זאת ההחלטה שלהם והחיים שלהם
למה הם שותים אלכוהול אין סיבה לנערים בגיל כזה לשתות אלכוהול.
אני אחשוב שהם מושפעים מלחץ חברתי
אני אחשוב שהם מושפעים מלחץ חברתי
שיהנו, זה כיף מה
אל תיתיפיפו כלנו שתינו בגיל הזה
כלום לא מעניין אותי
באותו הנושא: