23 תשובות
זכותנו המלאה לסנן את מי שאנחנו רוצות. אם אנחנו לא מעוניינות לענות לאותו בן אדם כנראה שיש סיבה לזה.
אולי הן לא מעוניינות בסקסטינג
כולנו יחדיו עשינו הסכם לו לענות לך באינסטה... מה אתה גנוב מזה "למה אתם"?!
לא מעוניינות לענות פשוט?
אף אחת לא חייבת לענות
חלק פשוט נראים לי פדופילים
חלק אחרים לא מוצאים חן בעיניי
חלק אחרים רשמו משפט פתיחה הזוי
ועוד כל מיני כאלה

אבל אם אתה מדבר על זה שכבר דיברתי איתך ואז אני מתחילה לסנן אז
או כי נמאס לי כבר
או כי אני עייפה
או כי אני רוצה לשחק קשה להשגה (לא אני, אבל הרבה עושות את זה)
או כי אמרת איזה משהו שלא בא לי טוב
לא מכירות אז למה לענות?
שואל השאלה:
ואם הוא חתיך ?
אנונימי
יש כאלה שמסננים בקבוע (כמוני) ועונים אחרי כמה שעות
יש כאלה שלא חייבים לענות להודעה
נראה לי זה רק לשחק אותה קשות להשגה
לא חייבות כלום גם אם אתה חתיך
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני חתיך אז כן
אנונימי
לא זה לא עובד ככה אף אחד לא חייב לך כלום אף פעם
אנונימית
שואל השאלה:
אם יש לך אומץ תכתבי מרגיל
אנונימי
אם יש לך אומץ תרשום אתה
אנונימית
שואל השאלה:
חיה בסרט , קודם את .. מה אני נראה לך
אנונימי
אז לא. מה זה יעזור לך גם?
אנונימית
שואל השאלה:
עכשיו נו
אנונימי
למה? מה שנריב בפרטי? אין לי כוח
אנונימית
שואל השאלה:
ממש לא , לראות אם יש לך בכלל אומץ
אנונימי
אין לי טוב? זהו
אנונימית
שואל השאלה:
לא ייאמן ..
אנונימי
מה לא יאמן אין לי כוח לריב גם זה לא שאתה תצא מאנונימי
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא קונה את זה ואני לא לוקח סיכונים , קודם את ואני לא מעוניין בלריב עם אנשים אני בן אדם הגיוני
אנונימי