5 תשובות
רק מי שיש לו בעל חיים יודע מה זה לראות את הכלב במצוקה.הכלב שלי נפטר בדיוק מאותו סיבה כמו שלך,מוזמנת לפרטי נדבר על זה
כי אין לה כלב, היא לא מבינה מה זה שיש כלב שמגדלים אותו ומטפלים בו וממש אוהבים אותו.
לגמרי מבין שבכית.
אנונימי
אולי היא פחות רגישה והיא גם לא מבינה איך זה הקשר שלך עם הבעל חיים. זה כמו משפחה וקשה כשהם נפגעים, אבל היא לא מצליחה להבין את זה אז זאת הייתה התגובה שלה
אני מבינה שבכית.
אולי כי אין לה כלב אז היא פחות מבינה.
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם! צודקים היום היא הלכת לוטרינר היא גם הייתה כבר! יהיה בסדר
אנונימית
באותו הנושא: