12 תשובות
לא כולם חייבים לעבוד
ולמה את חושבת שרק את? יש מלא שכן
ולמה את חושבת שרק את? יש מלא שכן
אני עובדת, לא כולם מוצאים עבודה ולא כולם רוצים.
כי רוב בני הנוער עצלניים מכדי לעבוד (?)
יש לי חברים שעובדים אז זה לא רק את, די להכליל אנשים
אני לא עובדת כי לא מצאתי עבודה :)
אני לא עובדת כי לא מצאתי עבודה :)
יש כאלה שעובדים.
אני לא עובדת כי לא מצאתי עבודה.
ניסיתי לעבוד בחופש, אבל העבודה שניסו לסדר לי מתאימה רק לבני נוער שנה מעלי שעשו קורס מדצים (שאין לי מושג מה זה בכנות, אני רק יודעת שזה משהו בתנועות נוער).
השנה אני מנסה לראות אם יש דרך שאמכור דברים שאני סורגת.
ואם בחופש הגדול אוכל למצוא איזושהי עבודה לבוקר.
ולא כולם צריכים לעבוד בגיל הזה. חוץ מהעובדה שיש כאלו שיותר מידי עמוסים בשביל עבודה (אחמכרגעאניאחמ, אחמשניקורסיםבסמסטרקיץאחמ), יש כאלו שלא מרשים להם, יש כאלו שלא צריכים את הכסף ויש כאלו שסתם מתעצלים.
ניסיתי לעבוד בחופש, אבל העבודה שניסו לסדר לי מתאימה רק לבני נוער שנה מעלי שעשו קורס מדצים (שאין לי מושג מה זה בכנות, אני רק יודעת שזה משהו בתנועות נוער).
השנה אני מנסה לראות אם יש דרך שאמכור דברים שאני סורגת.
ואם בחופש הגדול אוכל למצוא איזושהי עבודה לבוקר.
ולא כולם צריכים לעבוד בגיל הזה. חוץ מהעובדה שיש כאלו שיותר מידי עמוסים בשביל עבודה (אחמכרגעאניאחמ, אחמשניקורסיםבסמסטרקיץאחמ), יש כאלו שלא מרשים להם, יש כאלו שלא צריכים את הכסף ויש כאלו שסתם מתעצלים.
יש כאלה שלא מוצאים
כמוני.
כמוני.
אני עובדת
דווקא המון בני נוער עובדים
דווקא המון בני נוער עובדים
דווקא יש כאלה שעובדים
אי אפשר להכליל
אי אפשר להכליל
אני כל החופש עבדתי חוץ משבוע אחד שלא יכולתי כי יצאנו כל המשפחה לחופש ( אני בן 16 וחצי )
אני עובדת ומכירה מלא שעובדים.
כי רוב העובדות מתחילות מגיל 16. ויש המון שעובדים.
באותו הנושא: