71 תשובות
לא.
לא
לא
"והוא לפעמים שחצן?"
אז שכחת גם לציין שהוא גם שקרן
אז שכחת גם לציין שהוא גם שקרן
לא. מהסיבה הפשוטה לא אכפת לי כמה בנות רוצות אותו או אם הוא עשיר או לא. אני רוצה מישהו/י שלמרות שהם עסוקים הם עדיין יפנו לי זמן. שיהיו שם בשבילי כשאני צריכה.
שחצן שה לא נקרא מושלם
ולא
ולא
לא
אם ואם ואם ..זה אפילו בתאוריה לא נשמע אמין
שתי השורות הראשונות כן, אבל אם הוא לא יפנה לי זמן בשבילי שזה הדבר הכי יקר באמת שהוא יכול לתת לי והוא לא יהיה איתי כשאני צריכה אותו? והוא גם שחצן? בחיים לא
ממש לא
לא. היה לי חבר כזה ומתחרטת על כל דקה
לא
לא חחח הוא נשמע גרוע
לא
לא
לא. כי אני ההפך ממושלמת ואז אני אראה חרא לידו ואף אחד לא יבין מה הוא עושה איתי.
לא
וחוץ מזה אין כזה דבר מושלם
עובדה שחלקנו לא היינו רוצות לצאת איתו
וחוץ מזה אין כזה דבר מושלם
עובדה שחלקנו לא היינו רוצות לצאת איתו
גאון - מעלה
חתיך - מעלה
מלא בנות רוצות אותו - ממש לא מעלה, אני לא בקטע של תחרויות, ואני לא בקטע של להיות עם מישהו שכל הזמן ילחמו איתי עליו.
חמוד רצח - מעלה
עשיר - לא מזיז לי אישית
עסוק כל הזמן - מוריד פחד
פחות מפנה לי זמן - מוריד עוד יותר
לפעמים שחצן - הכל ירד סופית.
מסקנה - הוא לא מושלם מדי, ואפילו לא קצת.
לשאלה, לא.
חתיך - מעלה
מלא בנות רוצות אותו - ממש לא מעלה, אני לא בקטע של תחרויות, ואני לא בקטע של להיות עם מישהו שכל הזמן ילחמו איתי עליו.
חמוד רצח - מעלה
עשיר - לא מזיז לי אישית
עסוק כל הזמן - מוריד פחד
פחות מפנה לי זמן - מוריד עוד יותר
לפעמים שחצן - הכל ירד סופית.
מסקנה - הוא לא מושלם מדי, ואפילו לא קצת.
לשאלה, לא.
השחצנות מורידה את כל היתרונות שהיו לו וזה שהוא לא מפנה לה זמן כי הוא עסוק אז בשביל מה אתה בזוגיות.תהיה בזוגיות כשאתה פנוי להשקיע בקשר
כן...
אנונימית
כן אבל בכל מקרה זה לא היה עובד.
אבל אם הוא שחצן ואין לו זמן אל אנשים אז הוא לא מושלם.
הוא לא כמו סאקאמוטו, האליל שלי.
הוא לא כמו סאקאמוטו, האליל שלי.
שלמות זה משעמם
זה בכלל לא נקרא מושלם
ולא.פשוט לא.
ולא.פשוט לא.
אנונימית
הא, לא מזמן יצאתי עם אחד כזה. הוא היה ממש מאוהב בעצמו וזה היה דוחה.
וגם, אם אין לו מספיק זמן בשבילי זה הפסד שלו. אני לא נשארת. (:
וגם, אם אין לו מספיק זמן בשבילי זה הפסד שלו. אני לא נשארת. (:
ממש לא. אין לי כוח לבזבז את הזמן שלי על מישהו שעסוק מדי ולא יכול לפנות זמן בשבילי.
ולא בא לי גם שכל הבנות ירצו אותו, מה הוא איזה סלבריטי שכולן ירצו אותו? לא תודה.
ולא בא לי גם שכל הבנות ירצו אותו, מה הוא איזה סלבריטי שכולן ירצו אותו? לא תודה.
לא, עם הוא עסוק לא יהיה לו זמן אלייך
ברור שזה מפריע אבל לא הייתי נפרדת מבן אדם שאני אוהבת יותר מהכול, כי אם הייתי חברה שלו מלכתחילה זה אומר שהבנתי שהוא חשוב לי יותר מהכל
לא. לא רק בגלל שהוא שחצן, פשוט כי אנשים מושלמים גורמים לי להרגיש לא בנוח
לא נשמע כזה מושלם
אני בחורה שצריכה צומת לב כפרה
ממש לא, אני לא אוהבת סוגים כאלה.
גם שהרבה בנות רוצות אותו
ובטח יש לו אגו
ואני בחורה, אני חייבת תשומת לב!
גם שהרבה בנות רוצות אותו
ובטח יש לו אגו
ואני בחורה, אני חייבת תשומת לב!
לא.
היה לי חבר שתמיד עסוק
היה לי חבר שתמיד עסוק
לא
שחצנות וחוסר יחס זה לא מה שמושך אותי
שחצנות וחוסר יחס זה לא מה שמושך אותי
פשוט לא.
לא
גם אם היה לו את כל הזמן אלי לא הייתי יוצאת איתו..זו מערכת יחסים לא בריאה שאין מה ללמוד ממנה ולאן לגדול ולהתפתח בקשר
לא , כל הרעיון במערכת יחסים הוא להיות אחד עם השנייה , לבלות ולצבור זכרונות מתוקים . לא בשביל להגיד שיש לי חבר שהוא חתיך , עשיר וכולן רוצות אותו.
לא ניראלי
ותפנק בפארח
מה כיף במישהו מושלם מידי זה משעמם כל הקטע זה שלא יהיה מושלם זה מה שעושה אותו מיוחד חח מה אני עושה פה זה שאלה לבנות ביי רק אומר
נשמע כמו טוני סטארק xd
סליחה סליחה, ת'כלס אם יש לו זמן אליי מידי פעם אז כן, אני דיי מתבודדת אז דווקא מתאים לי מישהו שלא ילחץ עליי יותר מידי ושיהיו לו עיסוקים אחרים.
ושחצנות לא מפריעה לי כל עוד הוא לא מוריד אחרים תוך כדיי.
סליחה סליחה, ת'כלס אם יש לו זמן אליי מידי פעם אז כן, אני דיי מתבודדת אז דווקא מתאים לי מישהו שלא ילחץ עליי יותר מידי ושיהיו לו עיסוקים אחרים.
ושחצנות לא מפריעה לי כל עוד הוא לא מוריד אחרים תוך כדיי.
אנונימית
לא. כבר היה לי חבר שהיה עסוק כל הזמן וזה פשוט לא עובד.
הוא לא מושלם אם הוא שחצן ולא אכפת לו ממני בשביל לפנות לי זמן.
חוץ מזה בקטע שכל הבנות רוצות אותו.. הוא נאמן? או שהוא נופל לפעמים?
חוץ מזה בקטע שכל הבנות רוצות אותו.. הוא נאמן? או שהוא נופל לפעמים?
שואל השאלה:
רק אגיד שהוא בחור מאוד טוב. פשוט באמת מוצלח מדי וזה באמת על חשבון הזמן שלו איתי. הוא כל הזמן לומד דברים ומדריך קורסים וכו. אז זה קשה. כולן אומרות לא, אבל אני מרגישה שאני מפספסת מישהו שהוא מציאה.
רק אגיד שהוא בחור מאוד טוב. פשוט באמת מוצלח מדי וזה באמת על חשבון הזמן שלו איתי. הוא כל הזמן לומד דברים ומדריך קורסים וכו. אז זה קשה. כולן אומרות לא, אבל אני מרגישה שאני מפספסת מישהו שהוא מציאה.
אנונימית
ממש
ממש
לא
גם מושלם זה לא מושלם
מה מושלם במושלם?!
ממש
לא
גם מושלם זה לא מושלם
מה מושלם במושלם?!
לא
דבר ראשון מושלם הוא לא
אז אחרת למה הוא שחצן?
ודבר שני-לא אכפת לי מכסף שלו
מה עוזר לי שיש לו כסף כאלו אני איתו רק בכלל הכסף? מה אני אינטרסנטית?
אם מישהו שלא יפנה לי את הזמן בשבילי אני אומרת לו פשוט ביי אתה לא מעניין אותי כמו שאני לא מענינית אותך
אז אחרת למה הוא שחצן?
ודבר שני-לא אכפת לי מכסף שלו
מה עוזר לי שיש לו כסף כאלו אני איתו רק בכלל הכסף? מה אני אינטרסנטית?
אם מישהו שלא יפנה לי את הזמן בשבילי אני אומרת לו פשוט ביי אתה לא מעניין אותי כמו שאני לא מענינית אותך
לא, אני לא הייתי מסוגלת להיות עם מישהו שלא מפנה אלי זמן, אני הייתי מרגישה שהוא לא באמת אוהב אותי. אפילו שזה בגלל שהוא מאוד עסוק, זה בלתי נמנע שהמחשבה הזו תעלה. עשיר או לא, זה לא משנה לי...אז זה לא רלוונטי
מלא בנות רוצות אותו- זה יהיה לי קשה בגלל בעיות אישיות שיש לי, אבל אם אני אוהבת בנאדם, זה לא מה שירחיק אותי אם אני סומכת עליו
כמובן שאם הוא נראה טוב זה מעולה אבל...אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא לא מפנה אלי זמן אז...אז הוא נראה טוב, מה זה נותן כאן?
מצליח בכל דבר- זה טוב בשבילו, זה לא משנה לי..אני אשמח איתו בהצלחות שלו אבל זה לא אפשרי להצליח בכל דבר, יש בחיים נפילות וזה בסדר,
חמוד- זה טוב מן הסתם
אני חושבת שזה לא תיאור של בנאדם מושלם, לכל אחד יש את הבעיות שלו והעניין הוא לאהוב ולקבל את העובדה שאנחנו בני אדם ואנחנו נופלים, עושים טעויות... אני מצטערת על החפירה, אסיים עכשיו- לא הייתי יוצאת עם בנאדם כזה, זמן זה דבר יקר שגם בונה את המערכת יחסים, לפחות בשלב זה, לא הייתי
מלא בנות רוצות אותו- זה יהיה לי קשה בגלל בעיות אישיות שיש לי, אבל אם אני אוהבת בנאדם, זה לא מה שירחיק אותי אם אני סומכת עליו
כמובן שאם הוא נראה טוב זה מעולה אבל...אי אפשר להתעלם מהעובדה שהוא לא מפנה אלי זמן אז...אז הוא נראה טוב, מה זה נותן כאן?
מצליח בכל דבר- זה טוב בשבילו, זה לא משנה לי..אני אשמח איתו בהצלחות שלו אבל זה לא אפשרי להצליח בכל דבר, יש בחיים נפילות וזה בסדר,
חמוד- זה טוב מן הסתם
אני חושבת שזה לא תיאור של בנאדם מושלם, לכל אחד יש את הבעיות שלו והעניין הוא לאהוב ולקבל את העובדה שאנחנו בני אדם ואנחנו נופלים, עושים טעויות... אני מצטערת על החפירה, אסיים עכשיו- לא הייתי יוצאת עם בנאדם כזה, זמן זה דבר יקר שגם בונה את המערכת יחסים, לפחות בשלב זה, לא הייתי
לא
אני ארגיש לא טוב עם עצמי
אני ארגיש לא טוב עם עצמי
הוא לא יכול להיות מושלם אם רוב הבנות שענו פה לשאלה אומרות שהן לא יצאו איתו...
לא.
לא
לא... אני צריכה את המאנייקים.
אנונימית
לא חושבת שהייתי רוצה שיקיפו את חבר של מלא בנות ויתחילו איתו
סיכויים לבגידות וכזה
וגם בכללי אין דבר כזה פרפקט
סיכויים לבגידות וכזה
וגם בכללי אין דבר כזה פרפקט
לא
אעלק לא
מתתייפייפות
מתתייפייפות
בגלל שהוא שחצן ואין לו זמן אז לא כי אני נפגעת בקלות.
אבל אם הוא לא היה כזה שחצן ובלי זמן הייתי מתחתנת איתו באותו רגע, אחרת יגנבו לי אותו
אבל אם הוא לא היה כזה שחצן ובלי זמן הייתי מתחתנת איתו באותו רגע, אחרת יגנבו לי אותו
אמרת מושלם מגי ותיארת בן אדם שלא מושלם מדי,רק לי זה הרגיש אירוני?
אנונימי
לא.
כי קודם כל, לא יהיה לי אכפת מאם הוא עשיר או כמה בנות רוצות אותו. זה לא מעניין אותי בכלל. שתיים, שחצן זה פשוט מוריד רצח. ושלוש, כבר הייתי במערכת יחסים עם מישהו שלא מפנה לי זמן (מרצון/העדפה לדברים אחרים), זה אומר שהקשר לא רציני מהצד שלו.
אני רק רוצה שהוא יהיה בן אדם טוב (וצנוע), שיודע להקשיב ולשתף בדברים, ושיאהב אותי מספיק כדי לרצות אותי לידו רוב הזמן ולעשות הכל בשבילי. ותכלס זה יספיק לרובנו.
כי קודם כל, לא יהיה לי אכפת מאם הוא עשיר או כמה בנות רוצות אותו. זה לא מעניין אותי בכלל. שתיים, שחצן זה פשוט מוריד רצח. ושלוש, כבר הייתי במערכת יחסים עם מישהו שלא מפנה לי זמן (מרצון/העדפה לדברים אחרים), זה אומר שהקשר לא רציני מהצד שלו.
אני רק רוצה שהוא יהיה בן אדם טוב (וצנוע), שיודע להקשיב ולשתף בדברים, ושיאהב אותי מספיק כדי לרצות אותי לידו רוב הזמן ולעשות הכל בשבילי. ותכלס זה יספיק לרובנו.
אנונימית
אני אפנה לך זמן ;)
אל תדאגי חמודה אני אמצא זמן בשבילך ;)
אין אדם שהוא מושלם מידי לכולם יש משהו שהם פחות טובים בו מי מראה עד חשיבה
זה שהוא לא מפנה זמן זה לא בשבילי ולא מתאים כי וואלה מה לא דחוף לו לראות אותי?
אבל שחצן זה בקטנה
דווקא נשמע כמו מישהו שמשיג ועושה וחי את החיים עם מטרות
שאפתן כזה
זה מאוד מאוד מעלה
אז נורא תלוי בסך הכל
אבל שחצן זה בקטנה
דווקא נשמע כמו מישהו שמשיג ועושה וחי את החיים עם מטרות
שאפתן כזה
זה מאוד מאוד מעלה
אז נורא תלוי בסך הכל
השאלה אם הוא שחצן אלייך וזה פשוט חלק מהאופי שלו או שהוא מפריד את זה מהזוגיות שלכם, אם את לא שווה את הזמן שלו הוא לא שווה את הזמן שלך, אז מה אם הוא עשיר שידחוף תכסף לתחת את מי זה מעניין אנלא מבינה, קיצר לא יוצאת
באותו הנושא: