זה הגיוני שבחיים לא החלקתי או נגעתי איכשהו בשיער שלי והוא עדיין יבש?
עשיתי החלקה יפנית אם זה משנה לפני שנה כמעט,וגזרתי אותה לפני יומים בערך..ובמהלך כל הזמן הזה שהייתה לי החלקה לא נגעתי בשורשים בכלל בכלל..לא מחליק,לא פן,שום דבר.וגזרתי את ההחלקה לפני יומים,ונשאר רק השיער שלי שהוא תלתלים לצורך העניין(ששוב,לא נגעתי בו עם שום דבר שמחליק או הורס את השיער)אבל הוא עדיין קצת יבש מאחורה,זה הגיוני?זה לא אמור להיות שיער חדש לגמרי שגדל או משהו?