6 תשובות
אצלי למש כן אבל זה שונה
לא פדיחה בכלל
נופ, ישלי הרבה גבוהים בכיתה
ממש לא פאדיחה, ואני אומר לך כהכי גבוה בכיתה שלי כבר כמה שנים
אין לך מה להתבייש, חברה טובה שלי גם גבוהה מאוד יחסית לגיל שלה, אבל בעיני זה יפה, זה פשוט שהגברים היום (לא כולם) די נמוכים.
היא יכולה להיות דוגמנית מסלול, היא יפה ויש לה את הגובה המתאים;)
אני תמיד הייתי הכי גבוהה
בהתחלה לא אהבתי את זה אבל התרגלתי ולמדתי לאהוב את זה.
שאלתי חברות " איך זה שם למטה?(;" בצחוק וצחקנו.
חוץ מזה, את לא צריכה לסדר את השיער למעלה כי אף אחד לא יראה(;
סתם(;