4 תשובות
ואי איזה הגזמה יכלת פשוט לשים סבון ולשטוף..
שואל השאלה:
כי היד הייתה מטונפת, איך אני אסים סבון. זה למרוח את הליכלוך על הברז... יותר גרוע..
אנונימית
סבון מנקה חחח זה כמו שתגידי שאת מסתבנת אז את מורחת עליך תלכלוך
שואל השאלה:
זה שונה בין מקלחת לזה.. אם הידיים מטונפות אחרי שירותים, אני לא יכולה לשים סבון על הברז ולשפשף...
אנונימית