9 תשובות
למה את נפרדת ממנו בגלל שהוא בכה את לא בוכה?
לא יפה
חחח מה.
את בן אדם הזוי
איכ.
את ככ דוחה...
זה שבן בוכה לא אמור להגעיל אף אחד
לכל בני האדם כולל *בנים* יש רגשות
וגם הם יכולים לבכות
ולדעתי בן שבוכה זה ממשש חמוד כי הוא לא מפחד להסתיר תרגשות שלו
זה כמו שאת תבכי ומישהו יגיד לך שאת מגעילה שבכית.
מקווה שזה ספאם כי יש כזאת דעה כבר בראשי.
למה?
כאילו פשוט תגידי לו שאת כבר לא מעוניינת בו
אבל אם הוא בכה לידך כנראה הוא מרגיש פתוח איתך...
איזה גבר! אל תפרדי ממנו, זה רק מראה שהוא אמיתי. מה את לא בוכה?
לכי לפי השיר הבא:
"כשאת בוכה את לא יפה את לא יפה" זהו פשוט מאוד, כשאת בוכה לידו אז את מכוערת והוא נפרד מימך? לא, הוא נשאר למרות הכיעור.
מה רע בזה שהוא בכה?

הוא מספיק סומך עליך בשביל לחשוף בפנייך את הרגשות שלו...

גבר שבגברים, לא הייתי עוזבת.
אני לא בכיתי כבר הרבה זמן ואני מצטער על זה. כי בכי זה משחרר ואני גבר בגובה 180 עם חגורה ירוקה בקארטה שהתחרה בקרבות אפילו היה לי ספונסר ולוחם קונג פו כבר 4 שנים מספיק גבר בשבילך? או שבגלל שבכיתי אני פסול?
ואני תמיד שמח אם יש לי מישהי לבכות על הכתף שלה