7 תשובות
כל אחד יפה בדרך שלו
לא. אבל יכול להיות שמישהו שלא יפה בעיניי יהיה יפה בעיני מישהו אחר
אני לא אשקר, יש אנשים שהם באמת לא לטעמי. זה תלוי בכל אחד. יש אחד שיחשוב שהוא יפה ויש אחד שהוא לא. אז זו שאלה מורכבת. בסופו של דבר כל אחד יפה בעיניי אנשים אחרים.
שואל השאלה:
יש אנשים מצטערת שלא יפים בעיני אף אחד וכולם יודעים את זה.
יש אנשים מצטערת שלא יפים בעיני אף אחד וכולם יודעים את זה.
אנונימית
מסכימה איתך.
מצד אחד יש טעם,שאחד יכול להגיד על מישהו שהוא יפה והשני לא,אבל יש מקרים יוצאי דופן(ואני מכירה המון.) שלא נראה לי שמישהו אי פעם יגיד עליהם שהם יפים.
מה שאני כן בעדו זה שלא משנה אם אתה יפה או מכוער(ממש מכוער) אתה צריך לאהוב את עצמך כמו שאתה,כי זה מה שיש לבנתיים.
מצד אחד יש טעם,שאחד יכול להגיד על מישהו שהוא יפה והשני לא,אבל יש מקרים יוצאי דופן(ואני מכירה המון.) שלא נראה לי שמישהו אי פעם יגיד עליהם שהם יפים.
מה שאני כן בעדו זה שלא משנה אם אתה יפה או מכוער(ממש מכוער) אתה צריך לאהוב את עצמך כמו שאתה,כי זה מה שיש לבנתיים.
כשאומרים " כל האנשים יפים" אין כוונה לכך שכל האנשים יפים בעיני אותו בן האדם, אלא שכל האנשים יפים בסופו של דבר מאחר ולכל אדם יש טעם מיוחד ושונה משלו ואנשים שונים מתחברים לחיצוניות\ יופי שונה. לכל בן אדם בעולם, לדעתי, אפשר למצוא מישהו שמוצא בו חן.
ממש הכחשה למציאות.
מכיר אנשים ממש מכוערים (אין מה לעשות יש אנשים שנדפקו בקטע הזה ואף אחד לא יגיד אחרת)
ואני מכיר גם אנשים ממש יפים.
אז חאלס להיות יפי נפש
מכיר אנשים ממש מכוערים (אין מה לעשות יש אנשים שנדפקו בקטע הזה ואף אחד לא יגיד אחרת)
ואני מכיר גם אנשים ממש יפים.
אז חאלס להיות יפי נפש
באותו הנושא: