5 תשובות
אע אוי כיתה ממש מדכאת בקיצור
שואל השאלה:
כן אני נימצא בכיתת הנדסאים אז יש לי י"ג ו י" ד
כן אני נימצא בכיתת הנדסאים אז יש לי י"ג ו י" ד
אנונימי
ממש אבל אבל איך חמש שנים כיתה ט
חמש שנים כיתה ט?מה
אנונימית
(אני אזרום עם מה שאמרת,לא נראלי שאני אצליח להבין)
תנסה להנות בה כמה שיותר,לצהור חברויות חדשות,לצאת לבלות יותר,תאהה את החומר שאתה לומד,דברין כאלה.זה באמת ישפר לך את ההרגשה
תנסה להנות בה כמה שיותר,לצהור חברויות חדשות,לצאת לבלות יותר,תאהה את החומר שאתה לומד,דברין כאלה.זה באמת ישפר לך את ההרגשה
באותו הנושא: