9 תשובות
האמת לא יודעת למה.. אבל גם אותי זה מפדח .. כי אומרים שזה אתר לחסרי חברים
כי זה אתר לחסרי חיים
כי אומרים שזה לחסרי חיים וחברים.
אין לנו חיים חחח
כי זה אתר מביך תכלס
שואל השאלה:
מה מביך?
מה מביך?
די פדיחה
אני לא מתבייש בזה שיש לי סטיפס
אני פשוט לא רוצה שאנשים שאני מכיר במציאות יראו גל מה שאני כותב פה
אני פשוט לא רוצה שאנשים שאני מכיר במציאות יראו גל מה שאני כותב פה
אותי אישית זה מפחד כי אני רוב הזמן בסטיפס בפלאפון וזה נראה שאני עסוקה אבל תכלס אני לא
וגם אני שונה בסטיפס אני לא כמו במציאות
וגם אני שונה בסטיפס אני לא כמו במציאות
אנונימית
באותו הנושא: