2 תשובות
תקשיבי זה בול מה שקרה איתי רק שהוא לא נישק אותי (בכל זאת אנחנו בני 12) הוא פשוט הציעה לי חברות אמרתי לו כן, ואז נפרדתי ממנו כי הבנתי שאנחנו לא מתאימים ואני לא נמשכת אליו, בכל מקרה תגידי לידיד שלך את האמת, שאת לא רוצה אותו כחבר אלא כידיד, אין מה לעשות.
פרנדזונדדד
חח סתם תגידי לו שאת אוהבת אותו אבל לא בקטע של עכשיו אהבה וזה לא שווה לו לנסות להיות איתך כי זה יפגע בו
חח סתם תגידי לו שאת אוהבת אותו אבל לא בקטע של עכשיו אהבה וזה לא שווה לו לנסות להיות איתך כי זה יפגע בו
באותו הנושא: