התחברות
הרשמה
מישהו שנראה טוב מאוד ואישיות סבבה או מישהו עם אישיות טובה ונראה סבבה?
9 בספטמבר 2018, 17:38
תכונות
תשובה אחת
הראשון
אנונימי
באותו הנושא:
הייתם יוצאים עם בן שמן אבל עם פנים יפות מאוד ואישיות מדהימה או עם בן, שרירי עם פנים מכוערות ואישיות חרא
בנות, האם הייתן נותנות את המספר שלכן למישהו שנראה סבבה כזה מהבית ספר שלך אם הוא היה בא עם המשפט פתיחה הזה?
בנות הייתן יוצאות עם מישהו שנראה טוב אבל לא הטעם שלכן ? ויש לו אופי סבבה
כשאתם קונים בגדים אתם קונים דברים שאתם ממש מצש אוהבים או דברים שנראים סבבה?
דחוף מאוד. אני בים ויש מישהו ממש חתיך שנראה ממש נחמד מה אני עושה?
אתם מכירים אישית מישהו/מישהי שנראה/ת ממש ממש טוב, ממש בן אדם יפה חיצונית, אבל הוא נורא חסר ביטחון, ביישן וחרד חברתית?
מישהו שנראה נחמד ועם עיניים בהירות יפות או מישהו שנראה מאוד טוב עם
שאלה לבנות: יש לכם חברה שהיא בחורה סבבה, נחמדה מאוד.
לענות בכנות, גיל 15 (כשהיא מאוד בוגרת) עם בן 20 זה סבבה?
אני נראה סבבה לא מדהים ויש לי אישיות טובה מאוד. יש לי סיכוי עם מישהי שנראית טוב מאוד ואישיות טובה מאוד?
אני שמנמנה ובא לי לקנות בגד ים שלם.. מצאתי משהו שנראה סבבה אבל אני לא יודעת אם זה יראה טוב או לא אשמח להמלצות