3 תשובות
שואל השאלה:
הבעיה שאני לא רוצה שזה יצא כי פדיחה
הבעיה שאני לא רוצה שזה יצא כי פדיחה
אנונימית
כנראה שכואב לך הבטן בגלל שאת לא משחררת את הפלוצים, זה לא בריא לעשות את זה. כל פעם שיש לך פלוץ לכי לשירותים או שתתרחקי כדי שלא ישמעו
שואל השאלה:
פדיחה כי שומעים ויש אנשים
פדיחה כי שומעים ויש אנשים
אנונימית
באותו הנושא: