11 תשובות
בשבילי לא.
לא עבורי...
לא ראיתי אותך אף פעם.. אבל אולי לאחרים
לא ראיתי אותך אף פעם.
לא ראיתי אותך בחיים
לא
ואם כן
אז לא יותר ממני
פעם ראשונה שאני רואה אותך
לא ראיתי