11 תשובות
למה שזה יוריד ?זה רק עגיל
את רוצה לעשות? תעשי.
כולה עגילים למה שזה יוריד בכלל?נ
כולה עגילים למה שזה יוריד בכלל?נ
שואל השאלה:
מישהו אמר לי פעם שבנים לא אוהבים שזה כזה וזה ממש מוגזם. ואני ראיתי על אוזניים אחרות וזה נראה יפה לדעתי
מישהו אמר לי פעם שבנים לא אוהבים שזה כזה וזה ממש מוגזם. ואני ראיתי על אוזניים אחרות וזה נראה יפה לדעתי
אנונימית
מה אכפת לך
תעשי כמה עגילים שבא לך איפה שבא לך
תעשי כמה עגילים שבא לך איפה שבא לך
זה ממש יפה אני אוהב
אני גם אוהב. בעיקר הליקס גבוה
אני פחות אוהב, הגוף יפה כמו שהוא, ומעצבן כשמתמזמזים שיש מתכת על כל הפאקינג אוזן.
לא
לי יש עגיל באף ובטבור וגם סמיילי אז אם כבר זה מוריד.
לי יש עגיל באף ובטבור וגם סמיילי אז אם כבר זה מוריד.
זה מהמם ממש וזה לא מוריד. בחטיבה התחלתי לעשות יותר עגילים ובחיים לא היה לי חבר (כאילו חבר רציני) ואז בכיתה ט היו לי (עדיין יש) 2 הליקסים ו7 לובים ויש לי חבר ולאחרונה עשיתי גם באף. זה לר מוריד זה מושלם
זה סבבה לגמרי
לא, להיפך, עגילים זה יפה!
באותו הנושא: