6 תשובות
היא מהממת
אנונימית
כן הנעל מהממת
מאוד יש לי כזאת אני חורשת עליה והיא מושלמת עם כל דבר
כן מושלם
לא
היא לא יפה
היא לא יפה
לפי דעתי כן, נעל ממש יפה ונוחה גם.
באותו הנושא: