5 תשובות
זה עובר
לחשוב על כל הדברים שיש לך ולהעריך אותם.
לפרגן ולהיות שמחה בשבילה
אנונימית
לפרגן
לשמוח בחלקך
לעשות דברים שאת אוהבת שישכיחו ממך את זה
אומרים שהקנאה מעבירה את האדם מן העולם
קנאה זה 1 השברים הכי מרעילים שיש
תשמחי במה שכן יש לך (ולא--במה שאין לך)
תלמדי כן לפרגן לה וע"י זה להשתחרר מהחרא הזה שנקרא קנאה
גם מתוך ההבנה שמה שנכון עבורך יקרה ומה שנכון עבורה (ולא עבורך) יקרה----ככה שלכל אדם יש מסלול אחר שמתאים רק לו
אל תחשבי שלה אין בעיות בחיים (למרות שכביכול נראה לך שלה יש משהו שאין לך)

בהצלחה יקרה