12 תשובות
תרדי מזה..
שלחי לו הודעה
שלחי לו הודעה..
אבל אם יש לו חברה אז שחררי
תכבדי יש לו חברה
ועוד שאת רוצה אותו קטע כזה
חח גם לי זה קרה.
תשלחי לו הודעה לפי דעתי,
הרי את "מכירה" אותו רק מהתשובות שלו כמו שאמרת אז כנראה שאת לא מכירה אותו באמת.. קשה לדעת על הבן אדם ומי הוא על פי כמה תשובות שהוא ענה עליהן, אולי אלא אם כן עשית סטוקינג נוראי חח.

אבל גם אז, זה לא ממש הגיוני להגיד ש"התאהבת", בגלל זה אני חושב שאת צריכה לשלוח לו הודעה ולהתחיל איתו שיחה בכל זאת, גם כשיש לו חברה אני בטוח שהוא לא מונע מעצמו להתכתב עם אנשים אחרים באופן ידידותי בסהכ.


ובקשר לאיך - תכתבי לו היי, מה קורה ומשם אפשר רק לזרום עם השיחה, אפשר גם להתחיל בתור מחמאה על הכינוי או סטטוס וכו... ומשם לזרום כמו שאמרתי.
שואל השאלה:
אוומייגאדד הוא ענהה עכשיו אני בחיעם לא אוכל לשלוח לו הודעה שיט מה עשיתיי
אנונימית
חח מה? תשלחי לי הודעה.
אני צריך לדבר איתך, את יכולה לשלוח לי הודעה? את לא חייבת כמובן.
אם יש לו חברה, כנראה שזה פחות ילך בגלל שהוא תפוס... את יכולה לחכות לרגע שבו הם יחליטו להפרד (אם זה יקרה) וישר להציע לו את ההצעה שלך ;)
אנשים הזויים יש כאן אימלה...
איך את יכולה להתאהב בבן אדם שלא דיברת איתו מעולם רק מדברים שהוא כותב לאחרים??
אין לי חברה