3 תשובות
את העיצוב החדש הזה
בכלל להחזיר להוא שהיה לפני איזה 3 שנים הכי יפה
צאט אנונימי/שיהיה אפשר לכתוב הודעה לאנונימים כמו שנאמנים יכולים להעיר
את הנאמנים
כאילו החוקים פה