5 תשובות
זה אפשרי אבל אני לא יודעת איך
כן ברור
צירפתי מדריך לצילום מסך, אחרי שצילמת את פשוט שומרת אותו במחשב איפושהו ואז בוואצפ ווב נכנסת לשליחת תמונות בצאט המסוים ושולחת אותו לשם
printscreen + הכפתור של ווינדואוס, זה נשמר לך בתמונות, צילומי מסך
זה תלוי בווינדוס^ בווינדוס 10 זה איך שאמרתי, מניסיון
בנוסף למה שכתוב במדריך ההוא ששלחו, תנסי במקום להדביק את התמונה בוורד או תוכנה אחרת שמוצעת שם, להדביק אותה ישירות בתיבת הטקסט של וואצפ ווב, יכול להיות שזה יעבוד ויחסוך לך כמה שלבים.