9 תשובות
ממש לא
ממש לא מוזר
אנונימית
ממש מוזר.
חחח לא מוזר בכלל
תמיד אמא שלי קונה לי גרבי חצי ואח שלי לוקח לי!!
אני בת 13 והוא פאקינג 16!!!
לא מוזר בכלל
לא מוזר וזה דווקא נישמע די כיפי
לא מוזר
תלוי.אם אתם קונים נעליים שיכולים להתאים גם לבנים וגם לבנות אז זה לא מוזר.