9 תשובות
אומייגאד תעשה את זה ידפוקה מה עובר עלייך. היה לי שיעור תעבורה כל כיתה י וזהו כאילו לא היה תיאוריה ולא היה כלום. שלך זה אחד השווים תנצלי את זה
זה ממש לא מיותר! זה ממש מעולה בשבילך אל תוותר על זה! יש פה הרבה אנשים שהיו מתים שגם להם היה את זה בחטיבה!
את יכולה להגיד שאת לא רוצה לגשת לתאוריה בעתיד ושזה לא נחוץ לך
שואל השאלה:
אם זה עוזר לכם למצוא תירוצים אז גם עשו לנו את זה שעת אפס
סיבה- גם ככה לא תקבלי אוטו מההורים
שואל השאלה:
זה כן מיותר כי אני לא לחוצה שיהיה לי רישיון בכיתה יא
אין מה לעשות. אני מסיימת כל יום בחמש או שלוש אני מעדיפה שעות אפס מאשר לסיים כל כך מאוחר. את תלמידה אין לך זכות להתלונן על שעת אפס , זה חלק מהמערכת שלך
את לא חייבת לעשות רישיון בכיתה יא, תיאוריה תקפה לשלוש שנים ואם עושים לכם את זה מטעם הבצפר זה בונוס ענקק
שואל השאלה:
זה תקף לנו רק לשנתיים וילידים של חודשים מאוחרים אפילו א בטוח שזה יהיה תקף להם. ואני ממש לא רואה את עצמי עושה שיעורי נהיגה בכיתה הכי עמוסה בתיכון, טיפה יהיה לי זמן לזה? ואני בביהס דתי יש עוד מלא מקצועות שצריך לעשות בהם בגרות