התחברות
הרשמה
כשמתקשרים אלי או שולחים הודעה יש פלאש כזה בטלפון, איך לבטל את זה? יש לי אייפון
23 בספטמבר 2018, 19:24
הודעות
טלפון
אייפון
פלאש
2 תשובות
תיכנסי להגדרות של האייפון ותחפשי שם טלפון ואני חושבת שיש אפשרות לבטל את זה שם
a
anonimit1507
הגדרות > נגישות > הבהוב
נ
נמשים ובמבה נוגט
באותו הנושא:
איך אני עושה שיהיה לי פלאש כשמתקשרים/שולחים הודעה?(אייפון 8+ אם זה משנה.)
איך קוראים לאפליקציה שעושה פלאש כל פעם שמתקשרים ושולחים הודעה?
יש אפליקציה שתגרום לאייפון של להבהב כזה עם פלאש, כשמתקשרים אליי?
איך עושים באייפון שמתקשרים אלי או שולחים הודעה יהיה פלאש?
רק מי שמבין באייפון! איך אפשר לעשות שיהיה פלאש כשמתקשרים ושולחים הודעות? תודה לעונים
איך עושים בגלקסי שלוש כשמתקשרים שיהיה פלאש כמו באייפון?
גם אתם מרגישים ממש בדד כשלא שולחים לכם הודעות בווצאפ או ששולחים ממש קצת?
אם שולחים הודעה בפייסבוק לאדם שהוא לאברשימת החברים שלי הוא יקבל את ההודעה?
שליחת הודעה חסויה מהסלולארי - איך שולחים הודעה מהפאלפון בחסוי?
איך עושים שיהיה פלאש בזמן שמתקשרים אלי באייפון?
איפה עושים באייפון תדבר הזה ששולחים לי הודעה אני מקבלת אותה עם פלאש כזה מהבהב? הסבר בקשה