התחברות
הרשמה
מי עוד עכשיו עם הטלפון מתחת לשולחן?
23 בספטמבר 2018, 20:28
טלפון
טלפונים
ערב חג
חג
סטיפס
4 תשובות
אניי
M
Maiii❤
לא אני
ד
דרוש כינוי
אני בחדר בחושך כי אבא בא וכיבה את האור
J
Jane Doe 1994
אני
ת
תימניה עצבנית לפנייך
באותו הנושא:
איך שולחים למישהו הודעה בסטיפס דרך הטלפון?
איזה טלפון הכי מומלץ לקנות וזול (מתחת ל1000)?
אפשר לצלם עם הטלפון מתחת למים שהוא נמצא בתוך נרתיק נגד מים?
מטומטם אבל שכחתי איך קוראים לדבר השחור הזה של המחשב שיש בו את הכפתור הפעלה ונמצא מתחת לשולחן הקופסא הזאת איך קוראים לה?
כשאתם הולכים לישון, אתם שמים את הטלפון על השידה שליד המיטה או על השולחן?
בטעות ישנתי היום עם הטלפון דלוק מתחת לכרית יכול לקרות לי משהו מסוכן?
אתם מדביקים מסטיקים מתחת לשולחנות?
אני ישנתי עם הטלפון מתחת לראש, אני כמעט כל לילה בטלפון שלי עד מאוחר וזה המון קרינה, יש סיכוי שקרה לי משהו בגלל זה?
אם נרדמתי עם הטלפון מתחת לכרית זה מסוכן?
מבקשים לשים טלפונים על השולחן (של המשגיח) בבגרות או שזה בסדר שזה בתיק
אני ישנה עם הטלפון, מתחת לכרית כבר 4 שנים, זה יכול לעשות לי משהו?