8 תשובות
לפי דעתי זה יפה עם סקיני.
ממש יפה
אני חושבת שאת צריחה לשים פס כי מה זה משנה להם איך את מתלבשת את לא מתלבשת בשבילם וזה ממש יפה
זה לא חשוף בכלל, תאמיני לי שיש בעדיקה טופים ממש ממש צרים וקטנים
דרך אגב מי שבתמונה זאת אחות של חברה שלי
גילית לי משהו חדש
יפה
זה מהמם
שהקנאים ימותו
לא זה מהמם
דבר ראשון כן זה מהמם
דבר שני אל תפחדי ללבוש מה שאת אוהבת, סטייל זה דבר אישי ולכל אחד זה קיים בטעם שלו.