2 תשובות
אם הריח בסדר והיא לא ירוקה או משהו אז תאכלי
לפעמים מאריכים את התאריך תפוגה בכוונה רק ליתר ביטחון
אבל אם היא בסדר תאכלי
לפעמים מאריכים את התאריך תפוגה בכוונה רק ליתר ביטחון
אבל אם היא בסדר תאכלי
אנונימית
אם הריח וזה בסדר למה לא
לא יקרה כלום
לא יקרה כלום
באותו הנושא: