9 תשובות
לא, או שאת אנורקסית
אם אכלת טוב בימים האחרונים אז זו כנראה טעות
יכול להיות שפעם קודמת נשקלת בערב, עם בגדים, עם משהו כבד.
ועכשיו פשוט לא.
ממ, זה יכול להיות הגיונח
ועכשיו פשוט לא.
ממ, זה יכול להיות הגיונח
לא,זה מוזר,מציעה לך לבדוק את זה,לא תקין בכלל
שואל השאלה:
אני לא אנורקסית. ואכלתי קצת פחות בימים האחרונים, אבל זה עדיין מוזר... נשקלתי עכשיו כמה פעמים בשביל לוודא. ועכשיו כבר אכלתי ושתיתי ואני עם פיג'מה די כבדה, כשפעם קודמת זה היה בבוקר לפני שאכלתי... זה ממש מוזר
אני לא אנורקסית. ואכלתי קצת פחות בימים האחרונים, אבל זה עדיין מוזר... נשקלתי עכשיו כמה פעמים בשביל לוודא. ועכשיו כבר אכלתי ושתיתי ואני עם פיג'מה די כבדה, כשפעם קודמת זה היה בבוקר לפני שאכלתי... זה ממש מוזר
יכול להיות שלא שמת לב שלא אכלת?
תשדלי לאכול רגיל...
אולי המשקל מקולקל?
תשדלי לאכול רגיל...
אולי המשקל מקולקל?
וואו זה באמת מוזר
לא הגיוני
בטח המשקל לא טוב
בטח המשקל לא טוב
שואל השאלה:
אמא שלי אמרה שגם אם הייתי עם אי בודד בלי אוכל ופעילה כל היום לא בטוח שזה היה הגיוני ושבטח הייתה בעייה. וואטבר
אמא שלי אמרה שגם אם הייתי עם אי בודד בלי אוכל ופעילה כל היום לא בטוח שזה היה הגיוני ושבטח הייתה בעייה. וואטבר
באותו הנושא: