3 תשובות
כנראה קרה לו משהו את יודעת תתני לו את הזמן לפנות אלייך ותשאלי אם קרה לו משהו
אוקיי. רוגע. קחי ספייס. כנראה שזה יותר מדי חונק אותו, אל תהיי אובססיבית. בקצב הזה, הוא יברח לך די מהר.
שואל השאלה:
וכדי לשלוח לו תהודעה הזאת

אתה לא חייב להיות איתי אם אתה לא רוצה פשוט רק תגיד אם נמאס לך רק אל תיתן לי תחושה שאתה רוצה אותי ואוהב אותי כי אני ממש אוהבת אותך ולא באלי שתשחק בי ותשבור לי תלב ואני יודעת שאתה לא משחק בי אבל אני צריכה לדעת אם כול זה היה סתם או אמיתי בעינייך