נכון שהעולם הזה הכל הכל מסתכם בחיצוניות וכולם מעריכים את החיצוניות ?
אם את מתל אביב וואו . אבל אם את מנתיבות ? סמאלה מי את ?. אם יש לך מליון עוקבים : וואו אחותי מדהימה. אבל אם יש לך 1000- פחח מי את בכלל??. אם את יוצאת למקומות "נחשקים" ומסתובבת עם האנשים "הנכונים", אז את שיק ואת סטייל אש. ואם לא ? ממ אז כנראה שאת פחות .! אם יש לו תואר במשפטים (ולא משנה שיש לו לב חרא), פשש איזה בנאדם . איזה בנאדם . ממש רמה מעל כולם !! אבל אם הוא עובד בקצביה בסופר - עזוב אותי אנלא מכיר אותו .