התחברות הרשמה

נכון שהעולם הזה הכל הכל מסתכם בחיצוניות וכולם מעריכים את החיצוניות ?

אם את מתל אביב וואו . אבל אם את מנתיבות ? סמאלה מי את ?. אם יש לך מליון עוקבים : וואו אחותי מדהימה. אבל אם יש לך 1000- פחח מי את בכלל??. אם את יוצאת למקומות "נחשקים" ומסתובבת עם האנשים "הנכונים", אז את שיק ואת סטייל אש. ואם לא ? ממ אז כנראה שאת פחות .! אם יש לו תואר במשפטים (ולא משנה שיש לו לב חרא), פשש איזה בנאדם . איזה בנאדם . ממש רמה מעל כולם !! אבל אם הוא עובד בקצביה בסופר - עזוב אותי אנלא מכיר אותו .
27 בספטמבר 2018, 02:51
פנימיות    
2 תשובות
סטיגמות..
E
ErO
נכון.
S
SNAP
באותו הנושא:
נכון מי שחושב שהעולם נוצר ככה סתם פתאום בלי מתכנן ובלי בורא הוא הזוי?
עד כמה אתם חושבים שאתם יפים בחיצוניות שלכם מאחד עד עשר?
אם הייתם יכולים לשנות דבר אחד בחיצוניות שלכם, מה זה היה?
נכון קשה להיות מכוערת בעולם של יפות שהכל בו סובב סביב החיצוניות?
מה אתם הכי פחות אוהבים בחיצוניות שלכם?
מה הייתם רוצים לשנות בחיצוניות שלכם?
בן אדם שהוא בוגר יותר לגיל שלו, בדרך כלל גם ייראה יותר בוגר בחיצוניות?
מה אתם הכי לא אוהבים בחיצוניות שלכם?
מה שיניתם בעצמכם החופש? (בחיצוניות)
נכון שהעולם מתחלק ל 3 סוגי אנשים, אלו שיודעים חשבון ואלו שלא?
אם הייתי מבקשת ממכם לתאר פרחה בחיצוניות לדעתכם, איך הייתם מתארים פרחה?