9 תשובות
לא .
אם זה גובר ממש זה התאהבות.
כן
כבר מעל 4 חודשים זה התאהבות
קראש זה התאהבות
גם לי היה :( , לקח לי זמן
למה שזה יהיה התאהבות?
זה כולה נמשך זמן אין הגבלות זמן ומדדים

התאהבות זה אם זה גובר .
לא בהכרח
נראה לי שאת מחפשת את המילה אובססיה.